Servis – důležitý faktor pro zajištění bezproblémového provozu odpružení
Nikdo nepochybuje o tom, že olej v motoru jakéhokoliv automobilu či motocyklu je třeba pravidelně měnit. Ale co přední vidlice, tlumiče a pružiny?
Stejně jako musí být vyměněn v rámci plánu údržby motorový olej, musí se měnit také olej v tlumiči, protože stejně jako u motorového oleje je vystaven extrémnímu tlaku, teplotě a tření. S každým nárazem při jízdě se na hladkém povrchu uvnitř vašeho tlumiče usazují mikroskopické částečky nečistot. Tyto částice se dostanou do oleje a v průběhu času znečišťují vnitřní průchody a ventily. S postupem času narůstá i znečištění.
Bez pravidelného servisu začne vaše vysoce výkonné odpružení ztrácet svoji schopnost generovat tlumící síly. Chcete-li zachovat výkonnost na nejvyšší úrovni, musíte provádět časté servisní kontroly. V našem servisním středisku Öhlins v Brně poskytneme vašemu odpružení servis na úrovni kvality požadované výrobcem.
Jak na to…
Chcete-li provést servis vašeho odpružení v našem servisním středisku Öhlins, postupujte jednoduše takto:
- Stisknutím následujícího tlačítka odešlete servisní objednávku, čímž získáte přístup do našeho on-line formulář. Vyplňte všechny požadované údaje a poté stiskněte tlačítko „odeslat objednávku“.
- Po odeslání servisní objednávky Vás budeme co nejdříve kontaktovat prostřednictvím e-mailu, kde bude uveden odhadovaný čas a náklady servisního zákroku. Zašleme vám také termín, ve kterém budeme schopni Vás poptávaný servis provést.
- Jakmile se dohodneme na vhodném termínu, zašlete nám tlumiče, u nichž chcete odborný servis provést.
- Tlumiče zkontrolujeme a následně Vám pošleme konečnou nabídku. V případě poškozených nebo nadměrně opotřebovaných dílů vás budeme informovat o příplatku a před zahájením servisu počkáme na Vaše pokyny.
- Po obdržení konečných pokynů provedeme ve stanoveném termínu servis tlumičů.
- Po provedení servisního zákroku vám zašleme zpět tlumiče s přiloženou fakturou.
Servis výrobků probíhá pouze s ohledem na výměnu těsnění a oleje/plynu. Všechny ostatní položky (například: pouzdra, polepy) jsou považovány za odděleně od servisních prací a musí být v době zadání objednávky servisních služeb objednány jako nové. V případě, že je výrobek silně znečištěný a musí být před provedením servisního zásahu vyčištěn, bude vyčištěn a poplatek se přičte k celkové hodnotě vaši faktury.
Speciální nabídka Öhlins DTC na výrobky pro motocykly: prodloužená šestiletá záruka!
Chcete-li získat na Vaše motocyklové tlumiče šestiletou záruku, potřebujete k tomu záruční list, který jste obdrželi v době nákupu. Pro zachování nároku na záruku, je důležité, aby byl výrobek pravidelně kontrolován a abyste na záručním listu měli příslušná razítka jako doklad o provedeném servisním zákroku. Servisní prohlídku je třeba provádět po 25 000 km u tlumičů a po 10 000 km u tlumičů řízení a předních vidlic, nejpozději však 24 měsíců po zakoupení.
Každý servisní zákrok musí být zapsán v záručním listu, který obdržíte společně se zakoupeným výrobkem.
Proto při odesílání svých motocyklových tlumičů vždy přiložte tento záruční list – jen tak budete moci využívat výhod prodloužené záruky. V případě, že jste záruční list neobdrželi, dejte nám prosím vědět.